Conditii de garantie

Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile O.G.21/1992 si Legea 449/2003 cu modificarile ulterioare si declaram ca produsul livrat corespunde documentatiilor de executie ale fabricantului si este in conformitate cu reglementarile legale in vigoare in Romania si in Comunitatea Europeana.

Conform Legii 449/2003 aplicabila persoanelor fizice Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani in cazul produselor nefolosite, respectiv de 1 an in cazul produselor folosite si nu este afectata de Conditiile de Garantie Comerciala prezente in acest document. Garantia Legala de Conformitate se acorda in baza Documentului de Vanzare si are termen de 2 ani in cazul in care produsul(ele) se afla intr-una dintre urmatoarele conditii in momentul vanzarii:

1. nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
2. nu corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;

3. nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
fiind de acelasi tip, nu prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului. Termenul de garantie comerciala este cel specificat in certificatul de garantie si poate varia intre 1 luna si 99 ani functie de produs.
Durata medie de utilizare a produselor este de 3-5 ani.
In perioada de garantie, furnizorul are obligatia de a repara sau inlocui produsele defecte. in cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. Operatiunile de readucere la conformitate se efectueaza in termenul specificat pe Bonul de preluare pentru fiecare produs in parte. In cazul in care reparatia produsului necesita o perioada de timp ce depaseste termenul specificat pe Bonul de preluare, departamentul tehnic va face o estimare a timpului necesar repararii produsului de comun acord cu clientul. Daca produsele nu pot fi reparate, la cererea cumparatorului, produsele vor fi inlocuite de vanzator cu un produs echivalent sau mai bun ca performante sau acesta va restitui contravaloarea produselor respective tinand cont de valoarea acestora la momentul producerii evenimentului daca evenimentul nu s-ar fi produs.
Garantia se acorda numai clientilor nostri, in mod exclusiv subansamblelor si echipamentelor achizitionate de la firma 7 Sistem SRL, nu acopera eventualele modificari hard sau soft executate de cumparator si nu suntem in nici un caz raspunzatori in fata tertilor care au achizitionat produsele comercializate de noi prin acestia.
Solutionarea garantiei se face in termen de pana la max.15 zile daca se respecta cateva reguli simple. Garantia se aplica doar daca produsul este insotit de certificatul de garantie si de o mentionare a defectului constatat.
Este recomandabil ca la solicitarea acordarii garantiei sa prezentati echipamentul intr-un ambalaj destinat transportului in siguranta si insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat initial.
Aducerea produsului fara un ambalaj corespunzator pentru transport si accesorii aferente pot crea intarzieri nedorite in solutionarea problemei iar in lipsa lui nu se poate storna produsul fiind incomplet.
Garantia nu acopera integritatea datelor cumparatorului stocate pe orice fel de suport. Firma noastra nu poate fi facuta responsabila pentru pierderea datelor sau informatiilor cumparatorului si nici pentru consecintele acestor pierderi, motiv pentru care este necesara efectuarea salvarii datelor periodic si inaintea solicitarii garantiei.
Garantia pentru produse echipate cu LCD (TFT LCD LED) se acorda conform standardelor ISO14602-Class 2. Mai multe informatii se gasesc accesand paginile de internet ale producatorilor fiecarui produs si la departamentul de Garantii din cadrul firmei noastre.
Nu raspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamble achizitionate de la alte firme. De asemenea nu ne asumam nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv.
Pierderea garantiei:
Nu se acorda garantie produselor care in opinia specialistilor nostri motivata in scris prezinta nefunctionalitati datorate manipularii sau instalarii improprii sau folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare.
De asemenea nu se va acorda garantie in cazul deteriorarii fizice a produsului, uzat excesiv, cu carcasa lovita sau ciobita, cu componente electronice integrate de putere mica explodate, in cazul lipsei sau distrugerii seriei de fabricatie si/sau etichetelor, cu pini lipsa sau indoiti, avand taieturi ale cablajelor componentelor, cd-uri sparte in interiorul cd-rom-ului, pentru lipsa unor piese ale produselor parte integranta a acestora si procesoarelor cu urme evidente de supraincalzire sau fisuri ca dovada a instalarii improprii a cooler-ului.
Nu se considera defectiune si nu se acorda garantie la harddisk-urile la care sunt raportate sectoare defecte in proportie de max. 0,0001% din capacitatea harddisk-ului, decat daca cel putin un sector defect se afla in zona de boot al acestuia.
Consumabilele folosite pentru imprimante vor fi numai originale. Hartia folosita va fi numai cea indicata in manualul de utilizare al produsului. Nu se acorda garantie la imprimante in cazul defectarii acestora din cauza utilizarii de cartuse de cerneala sau toner reumplute sau altele decat cele originale. Consumabilele de imprimanta se pot prezenta la garantie numai in 24 de ore de la cumparare. Materialele consumabile (baterii, acumulatoare, cartuse, cabluri) sunt considerate consumabile si se acorda garantie doar pentru defectele de fabricatie (Ex.: cartus nerecunoscut de imprimanta, baterie nerecunoscuta, fir intrerupt in interiorul cablului, etc.).
Produsele se livreaza cu programe software licentiate. In cazul in care cumparatorul nu cumpara licentele pentru aceste programe, cade in sarcina acestuia procurarea si instalarea respectivelor licente, firma 7 Sistem SRL nu raspunde de ulterioara lor configurare si folosire. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
Utilizarea pachetelor software in afara scopurilor pentru care au fost pregatite nu poate implica responsabilitatea vanzatorului, dar poate implica responsablitatea cumparatorului in cazul in care nu sunt respectate prevederile legale in vigoare.
Transportul produselor defecte dinspre si inspre service sunt efectuate de catre client preferabil dupa o programare telefonica la departamentul garantii: TEL fix RDS: 0264 591 593 sau 0742 225 746 (Orange) in intervalul : Luni - Vineri : 10 - 18
Adresa pentru service si reparatii este :
Cluj-Napoca
B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 34/3

Service si reparatii

Reparatii laptop orice marca
Oferim servicii si reparatii pentru orice marca de laptop de pe piata indiferent de natura problemei aparute

Detalii